Комунальне підприємство «Львівелектротранс» отримало нового керівника — ним став інженер і управлінець із багаторічним досвідом у сфері міського транспорту Василь Пецух. Нового очільника підприємства 12 квітня представили колективу перший заступник міського голови Андрій Москаленко та директор департаменту міської мобільності Олег Забарило.
За інформацією Львівської міської ради, Василь Пецух закінчив Львівський політехнічний інститут і за десятиліття пройшов шлях від інженера-конструктора до генерального директора провідних підприємств галузі. Серед них — Львівський автобусний завод, корпорація «Богдан», Запорізький автозавод і спільні підприємства бренду «Електрон».
Пріоритети нового керівника
Серед ключових завдань на новій посаді Василь Пецух назвав впровадження більшої кількості низькопідлогових трамваїв та тролейбусів, а також розширення мережі маршрутів — у тому числі до навколишніх громад.
«Сучасне місто вимагає доступного транспорту для всіх, включно з маломобільними групами населення. Важливо створювати зручні маршрути, навіть якщо інфраструктура ще не готова. Одне з рішень — тролейбуси з автономним ходом, які дають гнучкість без великих витрат», — наголосив Пецух.
Оновлення команди
Попередній виконувач обов’язків директора Володимир Ковалів повертається на посаду головного інженера. Таким чином, підприємство зберігає управлінську тяглість, поєднуючи досвід із новим баченням розвитку.
Факти про «Львівелектротранс»
На сьогодні ЛКП «Львівелектротранс» обслуговує 8 трамвайних і 10 тролейбусних маршрутів, щоденно перевозячи близько 110 тисяч пасажирів. У штаті підприємства працює 1192 особи, з яких 74 — нині захищають Україну у лавах ЗСУ. Водночас відкрито понад 180 вакансій, переважно — для водіїв та технічного персоналу.
Упродовж останніх років компанія активно оновлює свій автопарк за рахунок співпраці з європейськими фінансовими установами та українськими виробниками, а також отримує вживаний електротранспорт з ЄС на безоплатній основі.
Досвід нового директора
Василь Пецух має понад 30 років досвіду в галузі міського транспорту:
- Інженер-конструктор у ВКЕІ автомобілебудування (1988 р.)
- Начальник бюро, згодом головний конструктор ВАТ «ЛАЗ» (2000–2005)
- Голова правління ЗАТ «Львівський автомобільний завод» (2005–2007)
- Керівник департаменту у корпорації «Богдан» (2007–2008)
- Заступник директора НТЦ ЗАТ «ЗАЗ» (2009–2012)
- Генеральний директор ТзОВ «Електронтранс» (з 2012)
- Керівник заводу «ЕлектронМаш» (з 2017)
- Засновник ТзОВ «Електронтранс» (з квітня 2024)
Залучення такого профільного фахівця, на думку міської влади, має дати новий імпульс розвитку електротранспорту у Львові та поліпшити якість громадських перевезень для мешканців і гостей міста.